vem har tagit all mjölk?!!

nu sitter man här på kontoret efter att ha varit hemma i fyra dagar. jag va inte så pigg på att gå upp men det var bara ett måste. Efter att ha gjort all morgonens ritualer med hundpromenad, dusch, grötkokning och mascara var det dags att cykla till jobbet. Jag visste att när jag kom fram så skulle jag ta en varm kopp kaffe med mjölk för att få till den här morgonen. Väl framme såg jag till min förvåning att mjölken var slut! katastroftankar var i full gång, jag skulle inte få nåt kaffe och jag skulle bli tvungen att äta gröten utan mjölk. Ska det vara så j*vla svårt att hämta mjölk från matsalen när det är slut???!! nu sitter jag här kaffesugen och får vänta i 10 min till tills matsalen öppnar så jag kan få hämta den förbannade mjölken som för övrigt alla andra på stället kommer dricka av eftersom man inte rör en fena för att hämta själv, men man dricker när det väl finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0