regn, regn och ännu mera regn...

hur mycket kan det regna?
hur mycket ska det behöva regna för att tycka att det är mycket?
just nu regnar det. fortsätter det så här kommer jag tycka att det regnar mycket. just nu regnar det bara.
Igår kväll var varken jag eller caffi glada när vi kom hem efter en mycket blöt promenad. tyvärr har jag varken mina regnkläder eller gummistövlar här. då blir promenaderna allt annat än trevliga. personligen tycker jag faktisk att det inte är särskillt farligt att gå ut när det regnar eftersom jag lever enligt mottot; det finns inget som heter *dåligt väder* bara *dåliga kläder*. för tillfället är det dåligt väder och dessutom så har jag dåliga kläder, ingen bra kombination...

för övrigt känns det rätt ok att jobba i sån här väder...

/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0